Wedstrijden 2015-2016 PACO

archief 2013-2014
archief 2014-2015

11/11/2015 clubkampioenschap GZVN, download hier je inschrijvingsformulier: pdficon small

 
Datum Wedstrijd Organ. Locatie Bad(m) PACO 1-2-3-4 STS 1-2-3-4

Schildpadden /
Vissen /
Dolfijnen / Haaien

Inschr Progr/Start Uitslag alg.

Uitslag GZVN

11 nov 2015 Clubkampioenshcap GZVN GZVN Genk 50  pdficon small pdficon small  pdficon small   
04 dec 2015 PACO Westrijd Molenheide ZWIM Molenheide 25  √ √    pdficon small    pdficon small  pdficon small   
31 jan 2016 PACO Wedstrijd Genk GZVN Genk 50     excelicon    pdficon small   
13 mar 2016 PACO Westrijd Hasselt HZS Hasselt 25          
09 apr 2016 PACO Wedstrijd Bree DMB Bree 25 √  √          pdficon small    
16 mei 2016 cSWIMM meeting GZVN Genk 50     pdficon small  
? PACO Wedstrijd Beringen ZBM Beringen 25          
? PACO wedstrijd Zolder ZD Bree 25           

Voor de adressen van de verschillende westrijdlocaties, klik hier

 

Voorbereiding op een wedstrijd:
1 WEEK OP VOORHAND
Bij de zwemtrainingen weet je dat je wedstrijd hebt en welke stijlen je moet doen dus probeer je bij de keuzemomenten de slagen te zwemmen die je ook op de wedstrijd moet doen. Als er
vragen zijn, vraag die zeker aan je trainer (vb ivm keerpunten, starten,…)

1 DAG OP VOORHAND OF DE DAG ZELF
De avond voor de wedstrijd of in de voormiddag (indien de wedstrijd in de namiddag valt) eet je niet overdreven veel en vettig. Probeer het op een lichte maaltijd (vb kip en rijst) te houden. Ook ga je best niet te laat slapen (ten laatste 21u) zodat je de dag van de wedstrijd helemaal fit bent.

DE DAG VAN DE WEDSTRIJD
Op voorhand: maak altijd zelf je zwemnet klaar of toch zeker samen met één van je ouders. Zo
weet je altijd wat je bij hebt en waar alles zit. Hierdoor zijn er geen onaangename verrassingen
op de wedstrijd zelf.

Wat zit er altijd in je zwemnet?
-  Minstens 2 handdoeken
-  badpak/zwembroek
-  Een GZVN t-shirt (deze kan je altijd verkrijgen via de trainer)
-  Een GZVN shortje (deze kan je altijd verkrijgen via de trainer)
-  Slippers: heel belangrijk want deze dienen om afkoeling tegen te gaan en niet uit te glijden
Voedsel en drank:
-  2 koeken (Granny, special K, Petit Beurre, soldatenkoeken,…)
-  2 flesjes drank (1 flesje water en 1 flesje energiedrank maar vooral GEEN light, Zero of frisdrank)
-  Eventueel een energiebooster (druivensuiker,…)

Het verloop op de wedstrijd:
Op de wedstrijd zal er altijd een trainer aanwezig zijn die jou helpt met al je vragen en twijfels!
Zorg dat je altijd op tijd aanwezig bent!
Indien je niet aanwezig kunt zijn, verwittig dan ALTIJD je trainer.
Nadat je AL je wedstrijden gezwommen hebt, is er tijd voor iets lekker. Dit mag een wafel of iets anders zoet zijn, je hebt dan wel een beloning verdiend!